Subject: Teabenõue
From: "Lauri Soopalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 11:19:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere,

Sooviksin küsida ja saada tagasisidet seoses mõistega “tund”. Kuna 
täiendõppes on kasutusel alati akadeemilised tunnid ning kui määruses ei ole 
täpsustatud, kas tegemist on astronoomilise või akadeemilise tunniga siis 
tuleb aluseks võtta tavapärane praktika.

Määrus millele soovin täpsustust saada:

Terviseministri määruse „Tervishoiuteenuste 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/129102024001>  kvaliteedi ja 
patsiendiohutuse tagamise nõuded“ § 4, mille kohaselt tuleb 
tervishoiutöötajatele võimaldada koolitust vähemalt 60 tundi aastas.

Palun anda kinnitus, et antud määruse kontekstis on “tunni” mõiste 
defineeritud kui akadeemiline tund, mis on tavapärane ajaline mõõde 
täiendõppesüsteemides?

Jään tagasisidet ootama.

Heade soovidega,

Lauri Soopalu
Hambaravi arendusjuht | Meliva AS
Ülikooli 4, 51013 Tartu, Eesti
Tel +372 53 583 576
https://meliva.ee